Prva spletna airsoft trgovina na Slovaškem

50 000 kosov blaga na zalogi

magnify Iskanje
EUR

Kako vam svetujemo?

Vprašanja pred nakupom icon

icon Vprašanja po nakupu

  • Imam tehnično vprašanje o izdelkuarrow
    background

    Trudimo se pripraviti najboljše opise izdelkov in jih ohranjati aktivne, vendar nam proizvajalci iz Azije žal velikokrat ne povedo, da so nekaj spremenili, pri količini izdelkov, ki jih imamo na zalogi (več kot 10 000), pa se lahko zgodi, da včasih opis ni popoln.

    Če želite zastaviti tehnično vprašanje o katerem koli izdelku, izpolnite spodnji obrazec (kodo izdelka najdete v podrobnostih o izdelku, tik pod imenom in proizvajalcem).

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Kdaj bodo na voljo izdelki, ki niso na zalogi?arrow
    background

    Mi in naši evropski dobavitelji razprodanega blaga nimamo na zalogi, zato ne moremo povedati, kdaj bo spet na zalogi ali na voljo za naročanje. Zato blaga ni mogoče dati v košarico in ga naročiti.

    Priporočamo, da ob blagu preverite naslednje podatke: Obvestite me po elektronski pošti o razpoložljivosti in izpolnite elektronski naslov, na katerega vam lahko takoj, ko bo blago na zalogi, pošljemo elektronsko sporočilo z obvestilom, da lahko blago, ki ga čakate, zdaj naročite.

    Imate več vprašanj o tej temi? Svoje vprašanje napišite v spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Ali mi lahko sporočite, kdaj ste blago uskladiščili?arrow
    background

    Da, vemo, če je izdelek razprodan, ga ni mogoče dati v košarico, vendar je v podrobnostih kartice izdelka velik zelen gumb: Ko ga pritisnete, se prikaže okno, v katerega vnesete svoj e-poštni naslov. Nato vam bo naš sistem v prihodnosti, ko bomo blago uskladiščili, poslal samodejno elektronsko sporočilo, da je blago, o katerem ste želeli biti obveščeni, že na zalogi ali na voljo za naročilo.

    Če želite vedeti, KDAJ bo blago na zalogi, tega ne vemo vedno, saj če v naši e-trgovini ni zaloge, niti mi niti naši evropski dobavitelji nimajo blaga na zalogi, zato vam ne moremo povedati, kdaj bo blago na zalogi.Če pa vas izdelek res zanima in ga ni na zalogi, nam pišite v spodnjem obrazcu in poskusili bomo to preveriti.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Katere oblike prevoza ponujate?arrow
    background

    Trenutno sodelujemo s podjetji Packeta (prej znano kot "Biuro Zásielkovňa" in "Remax"), DPD Slovensko in Slovenska pošta. Za vsako predelavo uporabljamo različne storitve.

    Med postopkom nakupa, v drugem koraku, ko izberete državo dostave Slovakia, és a következő szállítási módok közül választhat:

    Kurir (DPD,Packeta ) - To je klasični kurirski prevoz, bodisi DPD bodisi Packeta, ne morete ga izbrati, na podlagi njunih zmogljivosti ga podamo bodisi DPD (storitev DPD HOME) bodisi Packeta (storitev dostave na dom HD). Naročilo odpošljemo v 24-48 delovnih urah od trenutka, ko je blago pripravljeno za odpremo (če gre za blago s časom odpreme24-48 ur takoj po oddaji naročila, če gre za blago s časom odpreme 1-2 tedna, takoj ko blago prispe k nam in je pripravljeno za odpremo)

    Premium Expedition & Delivery Packeta - Zagotavljamo pošiljanje po izbranem kurirju, v tem primeru Packeta (storitev dostave na dom). Zagotavljamo tudi odpremo v roku največ. 24 ur od trenutka, ko je blago pripravljeno za odpremo (če gre za blago s časom odpreme 24-48 ur, takoj po naročilu, če gre za blago s časom odpreme 1-2 tednaTo je zelo primerno za primere, kot je sreda, blago pa potrebujete do konca tedna.

    Premium Expedicija in dostava DPD - Zagotavljamo pošiljanje po izbranem kurirju, v tem primeru DPD (storitev DPD HOME). Zagotavljamo tudi odpremo v največ. 24 ur od trenutka, ko je blago pripravljeno za odpremo (če gre za blago s časom odpreme 24-48 ur, torej takoj po naročilu, če gre za blago s časom odpreme 1-2 tednaTo je zelo primerno za primere, kot je sreda, blago pa potrebujete do konca tedna.

    Odpremno mesto Packeta - zelo priljubljen prevoz do odpremnega mesta po vsej Slovaški republiki mreže Packeta (Packeta Delivery). Obvestilo: Če ima vaše naročilo večjo težo, vam sistem ne bo samodejno ponudil tega prevoza v izbiro.

    Slovaška pošta - dostava na vašo pošto - klasični prevoz, pri katerem boste prek Slovaške pošte prejeli paket Slovaška pošta na vašo pošto glede na vašo poštno številko.

    Osebni prevzem - CATUS - Brezplačna storitev, pri kateri bomo vašo pošiljko pripravili za prevzem v našem shoroomu v Banski Bystrici in ko bo to opravljeno, vas bomo po e-pošti obvestili, da je vaša pošiljka pripravljena za prevzem. Upoštevajte, da v našem razstavnem prostoru ne morete plačati s kartico.

    Imate več vprašanj v zvezi s tem? Svoje vprašanje napišite v spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Kakšna je razlika med blagom, ki je na voljo, in blagom, ki je na zalogi?arrow
    background

    V naši e-trgovini poznamo 3 vrste razpoložljivosti:

    Blago je na zalogi s časom odpreme od 24 do 48 ur.
    Blago je na voljo s časom odpreme 1-2 tedna.
    Blago ni na voljo - ne vemo, kdaj bo spet na zalogi, ni ga mogoče dodati v košarico.

    To pomeni, da če naročite blago, ki je"na zalogi" s časom odpreme 24-48 ur, bomo naročilo poslali med delovnim časom.

    Če naročite mešanico blaga, v kateri je blago, ki je bilo ob naročilu na voljo ,,na voljo,, s časom odpreme 1-2 tedna, in tudi blago, ki je na zalogi, bomo blago, ki je na zalogi, rezervirali, dokler ne prispe blago, ki je bilo v času naročila,,na voljo", nato pa bomo naročilo poslali naenkrat.

    O času odpreme vašega naročila vas bomo obvestili:

    Ko boste blago položili v košarico
    v postopku oddaje naročila, v zadnjem koraku 4, preden potrdite naročilo

    Opomba: naročila ne moremo razdeliti, če želite blago, ki je takoj na zalogi, naročite ločeno.

    Če imate v zvezi s tem vprašanje, se obrnite na nas prek spodnjega obrazca.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Katere oblike plačila ponujate?arrow
    background

    Trenutno ponujamo naslednja plačila:

    1. Po uspešno oddanem naročilu boste od nas prejeli e-poštno sporočilo z navodili za plačilo z bančnim nakazilom. Blago je za vas rezervirano v trenutku oblikovanja naročila. Ko od vas prejmemo plačilo, vam nato pošljemo potrditveno e-poštno sporočilo.
    2. Plačilo z VISA/MASTERCARD - plačilo opravite ob potrditvi naročila prek plačilnega portala STRIPE, plačilo pa nas bo doseglo takoj.
    3. Plačilo v trgovini ob osebnem prevzemu v našem razstavnem prostoru v Banski Bystrici - plačate ob prevzemu blaga. Pozor, v našem razstavnem salonu lahko plačate samo z gotovino.
    4. Plačilo po povzetju - plačate neposredno prevoznemu podjetju (Pošta, Packeta ali DPD), ko prejmete blago.

    Pri plačilu po povzetju nas velikokrat vprašajo, ali je mogoče pri kurirju plačati s kartico. To je odvisno od kurirskega podjetja, ne moremo jim prepovedati ali ukazati, da sprejmejo kartico. Za najnovejše informacije o tem, ali zadevno kurirsko podjetje sprejema plačila s kartico za plačilo po povzetju, preverite njihovo spletno stran:

    www.packeta.sk.
    www.dpd.com/sk/sk
    www.posta.sk

    Imate več vprašanj na to temo? Vprašanje napišite v spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Ste na našem novem spletnem mestu naleteli na težavo? Sporočite nam to!arrow
    background

    Po več letih smo prešli na novo e-trgovino, da bi vam olajšali nakupovanje pri nas. Želimo si, da bi bila čim boljša, zato nas, če ste na spletnem mestu naleteli na napake ali težave, obvestite prek spodnjega obrazca. Veseli bomo, če boste priložili tudi posnetek zaslona s prikazom težave. Hvala!

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Zakaj sem prejel e-poštno sporočilo, da moje naročilo ni bilo preverjeno po telefonu?arrow
    background

    Nekatera naročila je treba preveriti po telefonu. Običajno naslednji delovni dan po prejemu naročila v delovnem času pokličemo na navedeno telefonsko številko, če stranka ne dvigne, vam napišemo, da boste prejeli to e-pošto.

    Če naročila ne potrdite po telefonu, ga ne bomo poslali, prav tako pa bo po 7 dneh zamrznjeno.

    Če torej od nas prejmete takšno elektronsko sporočilo, se obrnite na nas v času uradnih ur od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00.

    Imate več vprašanj na to temo? Vprašanje vpišite v spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Naredil sem naročilo, vendar mu želim dodati še kaj drugega, ali je to mogoče? Ali je mogoče združiti dve ali več naročil v en paket/pošiljko?arrow
    background

    Zaradi velikega števila naročil to ni mogoče. Če želite naročiti kaj drugega iz naše ponudbe, ustvarite novo naročilo. Vsako naročilo je poslano posebej.

    Imate še kakšno vprašanje, na katerega nismo odgovorili? Vprašanje napišite v spodnji obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Ste na našem novem spletnem mestu naleteli na težavo? Sporočite nam to!arrow
    background

    Po več letih smo prešli na novo e-trgovino, da bi vam olajšali nakupovanje pri nas. Želimo si, da bi bila čim boljša, zato nas, če ste na spletnem mestu naleteli na napake ali težave, obvestite prek spodnjega obrazca. Veseli bomo, če boste priložili tudi posnetek zaslona s prikazom težave. Hvala!

    icon Izberite datoteko

    Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.