PolarStar Kythera Mnenja
16.3.2023 Zdenko Kobezda Pregledi airsoft pištole
Hej, fantje.
V petek sem porabil nekaj časa in izstrelil nekaj tisoč kroglic Polarstar Kythera, zato vam bom tukaj napisal pregled. Na splošno sem s sistemom zadovoljen. Lahko ga zanimivo "uglasimo" in prilagodimo. Vsekakor ni popoln sistem in moraš biti nekoliko tehnično podkovan, vendar ni grozen.
Platforma orožja: HPA
Tip menjalnika: V2 (obstajata tudi V3 in V 2.5)
Engine Type: Mehanski
Podprto območje PSI: 60-180 PSI
Približno območje sile orožja: 0,5-3,5 J
Prednosti:
+ (najcenejši motor iz Polarstara)
+ Prefinjen sprožilni sistem
+ odsotnost baterije
Kaj bi lahko bilo boljše:
- 15 evrov za en vijak je precej ekstremno
- v primerjavi s solenoidnimi motorji precej visoke zahteve za regulator, pri 3+ RPS je zaostanek PSI "problem"
- Uglaševanje motorja je dobesedno čarovnija in ni zelo enostavno
- Hitrost, s katero šoba potisne BB v Hop-Up, je precej večja kot pri AEG in s tem so lahko težave (nedosleden hop, vendar jih je mogoče rešiti).
Kaj boste potrebovali za ta motor?
- Imbus 1,3 mm (nastavitveni vijaki)
- Imbus 1,5 mm (dozirni vijak)
- modri loctit
- Nastavitveni reduktor iz 6 mm (OD) cevi na hitro spojko US/EU
Kaj je v paketu?
- Motor
- IGLko brez končnega pokrova
- Nastavitveni pripomočki
- "težka vzmet" za 100+ PSI
Kaj boste morda potrebovali ?
- Alternativni dozirni vijaki (o tem bomo še govorili)
Konstrukcija:
Motor je sestavljen iz
1) sprožilnega mehanizma
2) glavnega telesa (še vedno pod pritiskom)
3) Pokrova komore (še vedno pod tlakom)
4) izpustna komora (lahko je pod pritiskom ali ne, nadzoruje se s položajem tuljave)
5) Ventil ( lahko je pod tlakom ali ne, nadzoruje se s položajem ventila)
6) Šoba ("Notranji tlak" je odvisen od položaja tuljave, "zunanji" je še vedno pod tlakom zaradi pokrova komore)
2) a) Odprtina, skozi katero zrak priteka v motor
2) b) "Dozirni vijak" - vijak, skozi katerega se vstavi v motor. Zrak priteka v izpustno komoro
Kako deluje motor ?
Sam motor deluje na podlagi dobro premišljenega cikla pretoka zraka v motorju. Kako je videti?
(Predpostavimo, da je "spirala" v zadnjem "stisnjenem" položaju in da je šoba povsem spredaj.
1. Zrak priteka v motor
2. Skozi "dozirni vijak" zrak priteče v izpustno komoro in hkrati priteče med izpustno komoro in pokrovom komore ter pritiska na šobo "od spredaj", da se "umakne", vendar je pritisk iz izpustne komore na šobo večji , zato ta ostane spredaj. Komora za odlaganje je pod pritiskom.
3. Ko pritisnemo sprožilec, se sprosti lovilec tuljave in tuljava "izstreli naprej (zaradi pritiska vzmeti)", zrak pa ne priteka več v izpustno komoro. Ko je tuljava mimo osrednjega dela izpustne komore, se na sprednji strani tuljave pokažeta vstopni odprtini (omejeni z dvema O-obročkoma), skozi kateri začne zrak teči v šobo in nato v kroglico.
4. Ko se tlak v komori za odmetavanje zmanjša, se šoba začne premikati "nazaj" in potisne tuljavo v "stisnjen" položaj nazaj, kar ponovno omogoči pretok zraka v komoro za odmetavanje.
5. In smo pri koraku 1.
Dovod zraka je odvisen od vhodnega PSI in od tega, kako močna je vzmet na tuljavi.
Kako lahko "odtučimo" motor?
- Hitrost šobe
Odvisna je od vhodnega PSI in velikosti dozirnega vijaka, ki smo ga namestili (velikosti 0,015, 0,019 0,024 (na zalogi od približno oktobra 2022) , 0,029 (na zalogi) palcev). osebno moja brenča deluje dobro tudi na osnovnem vijaku. Če ste imeli težave s hranjenjem, bi jih lahko rešil model 0,019. https://youtu.be/o6jD6xL9kf4
- Količina zraka
Lahko se zmanjša z vstavitvijo do 2 mm obloge v zadnji del izpustne komore. To ni veliko, vendar se lahko naredi. S povečevanjem PSI se spreminjata tudi čas in dolžina, v kateri je tuljava v sprednjem položaju. Ne bom vam povedal, kaj in kako, ker to ni jasna enačba, vendar se je s tem mogoče igrati. Do +- 120 PSI je priporočljivo uporabiti serijsko "šibkejšo" vzmet. Za 100-180 PSI je primerna močnejša, da se izravna čas, med katerim zrak izteka iz pištole. Če je ne vstavite, bo razlika med 120 PSI in 180 PSI 0,2 J namesto 1,5 J .
- Obnašanje sprožilca
Sprožilni mehanizem ima na sebi 3 vijake, ki omogočajo nadzor "teže" sprožilca (kako močno morate potegniti), hoda sprožilca (kako "globoko" morate potegniti sprožilec) in prekoračitve hoda (za koliko se sprožilec še premakne po strelu). Zaradi te kombinacije je streljanje povsem drugačno kot pri klasičnih "digitalnih" AEG ali celo solenoidnih motorjih.
Namestitev:
Precej je odvisna od vrste in znamke menjalnika. Ker se mora sprožilni mehanizem realno premikati v menjalniku, obstaja verjetnost, da boste morali odstraniti stvari okrog stikov klasičnega AEG. Nič strašnega, vendar pomembne informacije za nekoga, ki bi rad "obrnil" menjalnik v AEG. Videoposnetek namestitve v ICS PAR mk3: (Na splošno ICS ni strah za sestavljanje HPA, vendar se to da narediti) https://youtu.be/J-kXGYSSf5U
Doslednost in zaostanek PSI / hitrost osveževanja regulatorja
Sam motor je precej dosleden in ni problem priti do odstopanja +-2 fps. Vendar je, kot lahko vidite, cikel vžiga precej zapleten in ne gre za "preprost" vklop/izklop elektromagnet, kot ga imajo električni sistemi. S tem je povezana tudi zahteva po krmilniku. Pri tem motorju je precej opazen "PSI LAG", kar pomeni, da po streljanju traja nekaj časa, da se tlak vrne na prvotno vrednost. Tako boste pri hitrem poltovornjaku (3+ RPS) dali prvi strel pri XXX PSI in drugi strel na primer pri XXX-10, kar bo povzročilo padec FPS/J. Poskusil sem EPES maxflow in tudi Manncraft MMR pri 3000 in 4500 PSI. Oba imata zaostanek v PSI (Epes se zmanjša za približno 0,15 J, Manncraft za približno 0,09 J) pri 4500 PSI sta bili ti vrednosti približno 0,12 in 0,07). Na internetu so precej nasprotujoče si informacije, saj ljudje poročajo, da imajo ta pojav, pa tudi, da ga nimajo (ni pomembno, za kateri krmilnik gre). V CQB to absolutno ni težava, v "DMR" pa je to opazno na večjih razdaljah. Če se držite okoli 2RPS, je v redu
Poraba zraka
Pri igranju pri +- 1,3J (110,PSI 247mm/6,05 barrel) sem z 0,8l/3000 PSI bombo prišel do približno 2800 BB-jev. Precej kul.
Gameplays
CQB - https://youtu.be/OrBC8cmRvgw
OSB - https://youtu.be/UYSBdx_Nmb0
Zaključek
Na splošno sem z motorjem zadovoljen. Edina stvar, ki mi "ne da" spati, je zaostanek PSI, vendar le zato, ker sem perfekcionist. Če ga bom nekako rešil, vam bom vsekakor sporočil.
Zdenko Kobezda
Avtor